Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Στον κόσμο των γκέι , υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που αποτελεί , χωρίς αμφιβολία , το σήμα κατατεθέν τους : η μοναξιά . Και δεν μιλάω φυσικά για μία γενικότερη μοναξιά , αλλά όσον αφορά τον ερωτικό τομέα . Τουλάχιστον στην Ελλάδα , που -ας μη γελιόμαστε - η ομοφυλοφιλία αποτελεί ακόμα ταμπού , ο γενικός κανόνας αφορά την ερωτική συνέρευση χωρίς μετέπειτα δεσμεύσεις , δηλαδή ένα one night stand . Φυσικά , μιλάμε για τον κανόνα γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχουν και οι μακροχρόνιες σχέσεις .
’’Κύριοι’’ χώροι γνωριμιών αποτελούν τα chat : ο καθένας εκεί μπορεί να προσποιηθεί ο,τιδήποτε χωρίς τύψεις , αφού κανείς δεν είναι δυνατό να γνωρίζει με ποιον συνομιλεί στην πραγματικότητα.Τι είναι, όμως, αυτό που κάνει τους ομοφυλόφιλους να συμπεριφέρονται έτσι ;Δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται για κάποια σοβαρή σχέση εκεί έξω; Ή υπάρχει τόσος φόβος που μας κάνει να κρυβόμαστε πίσω από ένα προσωπείο ;
Κατανοώ ,βέβαια , ότι η αποκάλυψη της ομοφυλοφιλίας αποτελεί ένα δύσκολο κομμάτι: σε καμία περίπτωση , ωστόσο , δεν θα έπρεπε να κανιβαλιζόμαστε σε αυτά τα chat προσποιούμενοι μία πραγματικότητα που υπάρχει για κάνουμε σεξ.
Αν συνεχίσουμε , έτσι , πως είναι δυνατόν να δημιουργήσουμε έναν κόσμο καλύτερο για τους γκέι; Αν εμείς οι ίδιοι δεν σεβόμαστε τους εαυτούς μας πως περιμένουμε και οι άλλοι να μας αποδεχτούν ;
Ίσως οι σκέψεις μου να φαίνονται για κάποιους βιαστικές ή επιπόλαιες , αλλά για εμένα είναι η ’’ωμή’’ , η brutal πραγματικότητα που πρέπει να βιώνουμε καθημερινά .
Ναι , έχω μπει και εγώ κατά καιρούς σε τέτοια chat , μη αντέχοντας τη μοναξιά . Αλλά σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποίησα έναν ψεύτικο εαυτό για να κάνω γνωριμίες . Μπορεί να μην γνωρίζουν όλοι την πραγματικότητα για εμένα , αλλά είμαι περήφανος που με εχω αποδεχτεί και δεν κρύβομαι από τον ίδιο μου τον εαυτό . Γιατί ας μην ξεχνιόμαστε , δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να κρυβόμαστε από τους ίδιους τους εαυτούς μας ...

1 σχόλιο:

life for all είπε...

Αγαπητέ soulmate:

Είμαι πολύ εντυποσιασμένος και συνάμμα ενθουσιασμένος που κάποιος ομοφυλλόφιλος βρίσκει βήμα για να εκφραστεί. Χαίρομαι επίσης που ακούω κάποιον, μέσα σε αυτήν την χαώδη κοινωνία, που είναι οσορροπημένος ψυχικά και φαίνεται να εχει κατασταλάξει, για ό,τι αφορά τα θέλω του. Θέλω λοιπόν με το σχόλιο μου αυτό να συμμεριστώ τις απόψεις σου και να δηλώσω την υποστήριξη μου σε όσους ομοφυλλόφιλους καταφέρουν να καταπνίξουν τα ταμπού τους και μπορέσουν να εκφραστουν ελεύθερα, κάτι που σε όλους τους ανθρώπους,ανεξαιρέτως των σεξουαλικών τους επιθυμιών, αξίζει.

B.M.