Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Σήμερα, ήταν η μέρα που αποφάσισα να κάνω κάτι για τον εαυτό μου... Σαφώς, ακούγεται εγωιστικό αλλά η ζωή ενός γκέι δεν είναι διόλου εύκολη ή χαρούμενη , όπως αναφέρει ο όρος ( gay=χαρούμενος , ζωηρός , λαμπρός ). Και εδώ τίθεται η εξής ερώτηση: είμαστε τελικά εμείς που κάνουμε τη ζωή μας θλιβερή; Ή μήπως ο κόσμος , η κοινωνία είναι αυτή που μας μαθαίνει να ζούμε ετσι , αφού παρεκκλίνουμε από τον μέσο όρο ;
Ναι , λοιπόν , είναι αλήθεια : είμαι και εγώ ένας χαρούμενος , λαμπρός , ζωηρός άνθρωπος ή για να το κάνω πιο εύκολο , είμαι GAY. Η ζωή μου , ωστόσο , δεν είναι διόλου εύκολη . Σαφώς , μερίδιο ευθύνης φέρω και εγώ , αφού δεν εχω το κουράγιο να το ομολογήσω στους ανθρώπους γύρω μου με αποτέλεσμα να ζω ενα ψέμα .
Αυτό λοιπόν το ιστολόγιο , δεν αποτελεί ένα μέρος για να ‘‘ξεδίνω’’ όποτε αισθάνομαι καταπιεσμένος ... Είναι ένα μέρος όπου θα μπορώ να εκφράσω αυτά που νιώθω αφού κατα βάθος ξέρω ότι εκεί έξω υπάρχουν πολλοί που αισθάνονται το ίδιο ... Γιατί όπως λέει και ένα αγαπημένο συγκρότημα , soulmates never die , ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: