Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Η ώρα είναι 01:00 .. Δεν έχω καθόλου ύπνο και σκέφτηκα ότι το καλύτερο θα ήταν να γράψω κάτι στο blog , αφού για μένα αποτελεί μια άτυπη μορφή ψυχοθεραπείας ..
Σήμερα , ήρθε ο κολλητός μου στην πόλη μου για να με χαιρετήσει αφού σε λίγες μέρες αποχωρεί για την πόλη του ... Αισθάνθηκα περιέργα που τον ξαναείδα ..Κάθε φορά που τον βλέπω μου θυμίζει πολλά πράγματα , που εχουν περάσει ...Άσχημα και όμορφα ...
Παρά τις δυσκολίες , είναι ακόμα δίπλα μου χωρίς να έχει σκεφτεί ποτέ ότι με βαρέθηκε .
Τόσα χρόνια ήταν ο δικός μου ψυχίατρος , χωρίς να τον αναγκάζει κανείς να είναι ―απλά γιατί ήθελε .
Δεν είπαμε πολλά σήμερα.. Δεν με πειράζει .. Το κυριότερο είναι που είναι εδώ .. Θα ήμουν εγωιστής αν ζητούσα κάτι παραπάνω ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που συνεχίζεις να είσαι φίλος μου ...
Να προσέχεις εκεί που θα είσαι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: